قیمت هالوژن های دور شیشه ای
نوشته شده توسط : هدایت گستر

همانطور که همه شما عزیزان می دانید امروزه به دلیل نوسانات ارزی بالا در بازار، قیمت هالوژن دور شیشه ای ثابت نیستند و دائم در حال تغییر می باشند. اما نکته ای مهم در قیمت هالوژن دور شیشه ای این است که این محصول در برابر کیفیت بالایی که دارد، از قیمت بسیار مناسب و بصرفه ای برخوردار می باشد. هالوژن های دور شیشه ای به دلیل داشتن قیمت متوسط و مناسب، تبدیل به گزینه ای عالی برای استفاده از آن برای مکان ها و فضاهای مختلف شده اند. این محصول کاربردی به راحتی در بازار یافت می شوند. شما عزیزان می توانید هالوژن های دور شیشه ای را با بالاترین کیفیت و کم ترین قیمت در مغازه های فروش انواع لامپ ها و حتی در فروشگاه های فروش لوستر، خریداری نمایید.

علت نامگذاری لامپ کم مصرف هالوژن چیست ؟
همه ی ما با لامپ های هالوژن آشنایی داریم و امروزه برای زیباسازی سقف و نوردهی مناسب و جلوه دادن به اشیاء از این نوع لامپ ها بسیار استفاده می کنیم اما ساختار این نوع لامپ و نحوه ی عملکرد آن شاید برای شما جالب باشد به صورتیکه لامپ هالوژن لامپ رشته است که دارای گازهای فشرده و خنثی از جمله گازهای هالوژن بنام های ید و برم است و رشته تنگستن موجود با اتصال ولتاژ گازهای هالوژن رشته تنگستن را گرم می کنند و همین باعث تولید نور سفید می شود .

هر لامپ هالوژن با مقداری از گاز پر می شود اما اگر ولتاژ اعمال شده زیاد باشد و باعث تبخیر بیش از اندازه تنگستن شود ولامپ سیاه می شود و اگر تبخیر کم شود و هالوژن بیش از اندازه باشد لامپ می شکند. چرخه ی تبخیرتنگستن و ته نشین شدن آن باعث بالا رفتن عمر لامپ می شود و بخاطر نزدیک بودن تنگستن به حباب لامپ گرما و داغی بیشتری نسبت به لامپ های التهابی احساس می شود که از دومحافظ برای حفاظت استفاده می شود. در مقایسه ی جالب به جهت بررسی تابش نوری هالوژن ها، تابش یک لامپ هالوژن خودرو در اندازه کوچک با لامپ التهابی بزرگ 100 وات برابری می کند .





:: برچسب‌ها: قیمت هالوژن , خرید لامپ هالوژن ,
:: بازدید از این مطلب : 304
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: